Mobile Vikings: nowe taryfy Viking 24 i Viking 29 oraz zmiana logo
Wirtualna sieć telekomunikacyjna Mobile Vikings wprowadza nowe oferty o nazwie Viking 24 i Viking 29 z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami, zaprezentowała też nowe logo i odświeżoną stronę internetową. - Mamy swój styl, własne pomysły na promocję marki, ale przede wszystkim słuchamy potrzeb naszych użytkowników - podkreśla Bartek Grabowski, head of new business w Mobile Vikings Polska.
W taryfie Viking 24 miesięczna opłata wynosi 24 zł. Oferta obejmuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych oraz wysyłanie do nich wiadomości SMS. Dodatkowo użytkownik otrzymuje 2 GB transferu w technologii LTE.
Nieco droższa jest oferta Viking 29, za którą miesięcznie trzeba zapłacić 29 zł. Oprócz nielimitowanych połączeń na komórki i możliwości wysyłania SMS-ów ta taryfa zapewnia także miesięczny limit transferu na poziomie 4 GB oraz brak opłat za rozmowy z numerami stacjonarnymi. Obie nowe taryfy są dostępne na kartę i ważne przez 31 dni po doładowaniu.
Oprócz nowej oferty operator przedstawił też zmienione logo. W komunikacie podkreślono, że nowy znak graficzny został uproszczony, a zmodyfikowany krój pisma lepiej niż poprzedni oddaje obecny charakter marki.
Inną nowością wprowadzoną przez Mobile Vikings jest odświeżona strona internetowa, która ma być bardziej intuicyjna i łatwa w nawigacji. Wyeksponowano na niej, oprócz oferty, także opcje przeniesienia numeru do Mobile Vikings oraz zamówienia karty SIM. Z kolei zmieniony panel użytkownika pozwala w prosty sposób doładować konto czy zmienić ustawienia profilu. Dodatkowym elementem strony jest blog firmowy, który ma być nowym kanałem komunikacji z użytkownikami.
- Dużo czerpiemy z belgijskiego oddziału, jednak zawsze staramy się adaptować pomysły do polskich warunków - podkreśla Bartek Grabowski, head of new business w Mobile Vikings Polska. - Mamy swój styl, własne pomysły na promocję marki, ale przede wszystkim słuchamy potrzeb naszych użytkowników. Dlatego, idąc z duchem czasu, postanowiliśmy uruchomić nową stronę internetową, aby dopasować ją do potrzeb naszych klientów. Z kolei poprzez nasz nowy kanał komunikacji chcemy pokazać Vikingów „od kuchni” - organizujemy i bierzemy udział w wielu wydarzeniach, a dotąd brakowało odpowiedniego medium, za pośrednictwem którego zebrane materiały można było pokazać w jednym miejscu - zaznacza Grabowski.
Dołącz do dyskusji: Mobile Vikings: nowe taryfy Viking 24 i Viking 29 oraz zmiana logo