„Możesz liczyć na spokój” w kampanii Miralo (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Miralo wprowadzonego właśnie do sprzedaży przez USP Zdrowie. Jest realizowana pod hasłem „Możesz liczyć na spokój”.

Miralo obejmuje dwa warianty suplementu diety. Podstawowy zawiera ekstrakt z ashwagandhy, która wspiera odporność organizmu na stres i pomaga sobie z nim radzić, oraz kolei ekstrakt z szafranu pomagający utrzymać dobry nastrój i odprężenie organizmu.
Natomiast w wersji Miralo Sen jest melatonina, która naturalnie występuje w organizmie człowieka i jest odpowiedzialna za skrócenie czasu zasypiania, oraz ashwagandha wspierająca nadejście snu i utrzymanie równowagi umysłu.
Spot reklamujący Miralo pokazuje pełen stresowych dzień z życia kobiety, której pomaga promowany suplement diety. Reklama podkreśla, że produkt zawiera ekstrakty roślinne o działaniu potwierdzonym naukowo, dzięki czemu poprawia nastrój i odporność na stres.
Działania reklamowe obejmuję m.in. telewizję. Obsługą firmy w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się Wavemaker, który wiosną br. obronił w przetargu to zlecenie.
Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach br. cennikowe wydatki reklamowe USP Zdrowie w mediach pozainternetowych wyniosły 386,01 mln zł, o 22 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Możesz liczyć na spokój” w kampanii Miralo (wideo)