"Big Love" w kampanii reklamowej samochodów MINI
Wystartowała ogólnopolska kampania marki samochodów MINI pod hasłem "Big Love". Komunikacja dotyczy premiery nowych wersji modeli MINI Hatch i MINI Cabrio. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada Mediaplus,a działania performance są po stronie agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował lokalną odsłonę komunikacji i materiały kreatywne. Wszystkie trzy spółki należą do Group One.
W kampanii wykorzystano nowe pozycjonowanie marki MINI, które kładzie nacisk na różnorodność, ulepszanie świata wokół oraz troskę o wspólnotę. Akcentuje to hasło "Big Love", którego rozwinięciem są slogany nawiązujące do wspomnianej różnorodności jednostek jako części większej całości: “Każdy znajdzie dla siebie miejsce”, “Każdy poczuje tę moc” czy “Każdy lubi się wyróżniać”.
Kampania przygotowana przez spółki Group One, jest prowadzona z wykorzystaniem szerokiego wachlarza materiałów we wszystkich głównych kanałach komunikacji(display,social media, performance).
Za strategię online zarówno dla wizerunkowej kampanii display&video z komunikacją parasolową "Big Love" jak i dla działań performance z komunikacją produktową jest odpowiedzialna agencja mediowa Mediaplus we wsparciu agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował natomiast lokalną odsłonę materiałów kreatywnych.
Kampania trwa do końca maja br.
Dołącz do dyskusji: "Big Love" w kampanii reklamowej samochodów MINI