Mindshare przejmuje od Havas Media obsługę Red Bulla
Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę firmy Red Bull, producenta napojów energetycznych w Polsce. Dotychczas zajmował się tym Havas Media (Havas Media Group).
Przetarg prowadzony był lokalnie i dotyczył tylko polskiego rynku. Red Bull zdecydował się wybrać w nim do współpracy Mindshare Polska. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem oraz optymalizacją wszystkich mediów dla tego marketera.
- Red Bull to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, z unikalną strategią i aktywacjami które na dobre zapisał się na kartach historii reklamy. Cieszę się, że nasza propozycja działań skutecznie sprostała potrzebom, jakie poznaliśmy na etapie briefu. Przed nami pierwsze wspólne wyzwania, zadania i kampanie - mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku.
Dotychczas obsługą mediową w Polsce zajmował się dom mediowy Havas Media. Współpraca trwała od 12 lat.
Mindshare zajmuje się obsługuje Red Bulla również na innych rynkach m.in. w Austrii, Czechach i Słowacji, Niemczech, Kanadzie i w Rosji.
Dołącz do dyskusji: Mindshare przejmuje od Havas Media obsługę Red Bulla