“Miłość na bogato” z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?
Średnio 26 tys. widzów oglądało premierowe odcinki “Miłości na bogato” w stacji Viva Polska, zaś w internecie każdy odcinek wyświetlono średnio 365 tys. razy. Bardzo prawdopodobne jest, że powstanie kolejny sezon produkcji.
“Miłość na bogato” nadawana była na antenie Viva Polska premierowo w czwartki o 19.30 w okresie od 29 sierpnia do 31 października br. Pokazane przez stację 10 odcinków zgromadziło średnio 25,5 tys. widzów, co zapewniło stacji 0,19 proc. udziału w grupie 4+ i 0,32 proc. w 16-49. Jeszcze wyższy udział serialu był w grupie docelowej Vivy, czyli wśród widzów między 13. a 29. rokiem życia, gdzie wyniósł 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów (41 tys.) zgromadził ostatni odcinek serialu.
Topowe odcinki “Miłości na bogato”
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR % |
31-10-2013 |
40 695 |
0,29% |
26-09-2013 |
34 763 |
0,24% |
12-09-2013 |
34 198 |
0,26% |
Dane pokazują, że “Miłość na bogato” zanotowała wyższy wynik od średniego dobowego udziału Vivy w okresie jej emisji, który plasował się na poziomie wynoszącym odpowiednio 0,17 proc. i 0,26 proc.
W czasie nadawania premierowych odcinków “Miłości” Viva Polska zajęła trzecie miejsce wśród kanałów rozrywkowych i muzycznych dla młodzieży. Liderem w tym czasie była Eska TV z wynikiem na poziomie 0,38 proc., ale stacja ta nadaje także w naziemnej telewizji cyfrowej. Drugie miejsce zajął kanał 4fun.tv. Słabiej od Vivy wypadła siostrzana stacja MTV Polska, której udział wyniósł 0,19 proc.
Serial cieszył się sporą popularnością w sieci, gdzie - jak wynika z danych własnych nadawcy - każdy odcinek obejrzano 365 tys. razy, a łączna liczba wyświetleń wszystkich 10 epizodów wyniosła 4 mln. Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, któremu towarzyszyła promocja i duży szum w mediach. W internecie wyświetlono go prawie 1,4 mln razy.
Widownia serialu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
Eska TV |
51 014 |
0,38% |
0,65% |
4fun.tv |
27 899 |
0,21% |
0,36% |
Viva Polska |
25 542 |
0,19% |
0,32% |
MTV Polska |
11 799 |
0,09% |
0,20% |
Marta Hopfer, PR manager kanału Viva Polska, podkreśla, że stacja jest zadowolona z wyników oglądalności serialu. - Mamy dobry produkt, któremu przez 10 tygodni udało się wzbudzać ogromne zainteresowanie, to dobrze wróży - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Hopfer. Na razie jednak nie podaje informacji, czy na pewno powstanie drugi sezon “Miłości”.
“Miłość na bogato” była połączeniem serialu fabularnego i reality-show. Opowiadała o grupie młodych, zamożnych ludzi z Warszawy, którzy walczą o odnalezienie miłości i szczęścia w życiu, w produkcji grają amatorzy wcielający się w postaci bliskie sobie. W obsadzie znalazła się m.in. znana z Top model” Marcela Leszczak czy były uczestnik “You Can Dance” Gabriel Piotrowski.
Dołącz do dyskusji: “Miłość na bogato” z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?