Bank Millennium promuje spotem festiwal
10 maja rozpocznie się 21. edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity, którego Bank Millennium jest mecenasem od 19 lat. Z tej okazji bank przygotował spot wizerunkowy, promujący jednocześnie ten największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych.
W tym roku współpraca Banku Millennium z festiwalem zostaje przedłużona o kolejne trzy lata.
- Jest mi niezmiernie miło przekazać, że nasza współpraca z festiwalem potrwa kolejne trzy lata. Z dumą i przyjemnością towarzyszymy festiwalowi już od 19 lat i promujemy wraz z Against Gravity ten największy dziś festiwal filmowy, wielkie święto kina dokumentalnego. Millennium Docs Against Gravity to nasze flagowe przedsięwzięcie w ramach prowadzonego mecenatu kultury. Chcemy się nim dzielić z jak najszerszą publicznością. Porusza wiele ważnych i trudnych tematów, z którymi jako ludzie i społeczeństwa musimy się zmierzyć, zmusza do myślenia. Szczególnie istotne są dla nas te dotyczące ochrony planety – klimatu i środowiska naturalnego, w tym zagrożonych gatunków i obszarów leśnych, odgrywających kluczową rolę w walce z globalnym ociepleniem. Idea ta towarzyszy Grupie Banku Millennium od dawna. Wraz z organizatorami festiwalu stwarzamy też przestrzeń, gdzie swoje historie mogą opowiedzieć grupy często wykluczane społecznie. Wspierając wydarzenie ułatwiamy dostęp do świata kultury i debaty społecznej w bardzo szerokim zakresie - mówi Iwona Jarzębska, dyrektor departamentu public relations Banku Millennium.
Millennium Docs Against Gravity odbędzie się od 10 do 19 maja w siedmiu miastach (Warszawa, Wrocław, Gdynia, Poznań, Katowice, Łódź i Bydgoszcz), a następnie online - od 21 maja do 3 czerwca na mdag.pl.
Hasło tegorocznej edycji festiwalu „W relacji ze światem” odnosi się do niezwykłej wartości kina dokumentalnego, w którym jak w zwierciadle możemy się przejrzeć i dowiedzieć więcej o sobie, innych i o świecie. Spot banku, nawiązując do festiwalowego hasła, mówi jednocześnie o wartościach, jakie mu przyświecają.
Film wizerunkowy można obejrzeć na kanale banku na YouTube. Materiał emitowany będzie w kinach przed pokazami festiwalowymi oraz w ramach kampanii banku promującej festiwal.
Dołącz do dyskusji: Bank Millennium promuje spotem festiwal