Millenialsi myślą o własnym biznesie, kobiety stawiają na handel
Tyle samo kobiet co mężczyzn (74 proc.) z pokolenia tzw. millenialsów myśli o założeniu własnego biznesu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Prawie połowa pań (46 proc.) chciałaby założyć własny biznes w dalszej przyszłości, za więcej niż 2 lata.
Branże w jakich najczęściej chcą działać kobiety to handel (12 proc.), marketing, reklama i public relations (6 proc.), branża spożywcza (7 proc.), IT (6 proc.), kosmetyczna (5 proc.), odzieżowa (5 proc.) i turystyczna (3 proc.).
Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie home.pl w dniach 11-14 lutego 2016 r. Respondentami były osoby urodzone w latach 1980-1995.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Millenialsi myślą o własnym biznesie, kobiety stawiają na handel