Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju jako „przełowca okazji” w kampanii BGŻ BNP Paribas (wideo)
W nowej kampanii reklamowej kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas występuje Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media i DDB & Tribal.
W spocie telewizyjnym Mikołaj Cieślak odgrywa rolę rezolutnego klienta Michała i Michelle, pary pracowników występujących w reklamach BGŻ BNP Paribas od ponad roku. Przedstawia się jako przełowca okazji i opowiada im, jak okazyjnie kupił różne rzeczy, po czym decyduje się wziąć w banku kredyt gotówkowy.
Kampania podkreśla, że w ramach promocji zaplanowanej do końca października oprocentowanie kredytu wynosi od 4,99 proc. w skali roku oraz obowiązuje niezmienna rata. Spłatę kredytu można rozłożyć nawet do 7 lat, a środki z niego przeznaczyć na różne wydatki.
Wizerunek Cieślaka jest również wykorzystywany na stronie przelowcy.pl, gdzie znajdują się informacje m.in. o tym, jak oszczędzać na zakupach i jak taktycznie je finansować. - Strona jest spójna ze spotem telewizyjnym oraz radiowym i nawiązuje do idei smart shoppingu. Wykorzystuje postaci historycznych wojowników, opisuje cechy, które powinien posiadać każdy łowca okazji. Do wszystkich typów łowców zostały dostosowane odpowiednie porady, które pozwolą uniknąć nietrafionego zakupu - opisuje Karol Kamas, dyrektor biura komunikacji marketingowej w BGŻ BNP Paribas.
Biuro prasowe banku poinformowało portal Wirtualnemedia.pl, że na razie nie jest planowana dłuższa współpraca reklamowa z Mikołajem Cieślakiem.
Cieślak to kolejny członek Kabaretu Moralnego Niepokoju występujący w kampanii reklamowej. Robert Górski od kilku lat odgrywa rolę kioskarza w reklamach Orange na kartę, ostatnio w akcji promującej rejestrowanie numerów prepaidowych.
Akcja reklamująca kredyt w BGŻ BNP Paribas jest realizowana od 22 sierpnia, obejmuje telewizję, radio, internet oraz BTL.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, za działania w internecie opowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju jako „przełowca okazji” w kampanii BGŻ BNP Paribas (wideo)