Migut Media z dyrektorem marketingu i PR
Ewa Praga objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w grupieMigut Media SA. To nowa funkcja w strukturze firmy.
Praga odpowiada za całość działań PR grupy. Przejęła takżeobowiązki dotyczące marketingu miesięcznika "Businessman.pl", któredo tej pory sprawował Olaf Furmanek, dyrektor marketingu isprzedaży w MMG Polska (ta wchodząca w skład grupy spółka byławydawcą "Businessman.pl", ale teraz tytuł wydaje bezpośrednio MigutMedia SA). Furmanek rozstał się z wydawnictwem na początkulistopada. Jego obowiązki związane ze sprzedażą przejął JakubZaskurski, dyrektor ds. kolportażu i prenumeraty w Migut MediaSA.
Ewa Praga będzie łączyć nowe stanowisko ze sprawowaną dotychczasfunkcją account managera w agencji public relations ComPress, któratakże wchodzi w skład Migut Media SA.
Dołącz do dyskusji: Migut Media z dyrektorem marketingu i PR