Mick McCabe dyrektorem ds. globalnej strategii w Ogilvy
Mick McCabe został mianowany dyrektorem ds. strategii globalnej w Ogilvy. Ostatnio był związany z Publicis Groupe.
Mick McCabe na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za nadzorowanie strategii w 131 biurach w 93 krajach i dostarczanie rozwiązań dla nowych i potencjalnych klientów.
- Cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza globalny talent z bogatym doświadczeniem Micka. Mick jest myślicielem i sprawdzonym liderem, który jest przykładem tego, jak chcemy, aby firma Ogilvy odniosła sukces — łącząc strategię, kreatywność i technologię -mówi Andy Main, globalny dyrektor generalny Ogilvy.
Mick McCabe przeszedł do Ogilvy z Publicis Groupe, gdzie w ciągu ostatniej dekady pełnił różne funkcje kierownicze, w tym global chief strategy officera w Publicis Worldwide. W tym czasie pełnił również role CSO w Le Truc, Publicis Creative USA i Leo Burnett.
Przed dołączeniem do Publicis kierował zespołami ds. strategii w firmach Deutsch i Kirshenbaum Bond. Podczas swojej kariery w Publicis pracował dla takich klientów, jak Allstate, Bank of America, CVS, Heineken, Samsung i Walmart. Altoids, BMW, Nintendo, Ikea i McDonald's. Pełnił też funkcję doradcy strategicznego i działającego CMO przy uruchomieniu największej na świecie platformy fitness VR, Supernatural.
Dołącz do dyskusji: Mick McCabe dyrektorem ds. globalnej strategii w Ogilvy