Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska
Od początku września Michał Rogowski objął nowe stanowisko w strukturach firmy. Jako chief growth officer będzie rozwijać współpracę z kluczowymi klientami oraz pozyskiwać nowych. Ostatnio pracował w firmie badawczej IQS.
W Ipsos Polska Michał Rogowski będzie rozwijał współpracę z kluczowymi klientami, w szczególności wykorzystując swoje wcześniejsze doświadczenia z obszaru retail, pozwalające na rozpoznawanie specyficznych potrzeb konsumentów i shopperów. W swojej pracy będzie współpracował z wyspecjalizowanymi zespołami badawczymi, włączając się bezpośrednio w strategiczne projekty.
- Trudno mi sobie wyobrazić lepszą od Michała osobę na to stanowisko. Jego transfer to ciąg dalszy konsekwentnego rozszerzenia naszych struktur client organisation. Ipsos jest jedną z nielicznych na polskim rynku agencją full-service, oferującą klientom pełne spektrum badań we wszystkich metodologiach i z wykorzystaniem najbardziej innowacyjnych technologii. Tym bardziej na znaczeniu zyskują ludzie – nasi klienci potrzebują nie tylko najlepszych ekspertów i ekspertek opiekujących się poszczególnymi projektami, ale też całościowego wsparcia doradczego. Najpierw przy wyborze podejścia badawczego, a potem przy podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych - mówi Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.
Michał Rogowski jest związany z branżą badawczą od ponad 20 lat, w ostatnim czasie jako chief commercial officer i członek zarządu IQS. We wcześniejszych latach pełnił szereg funkcji zarządczych i strategicznych w firmach takich, jak CASE, TNS czy Kantar. Od lat zajmuje się badaniami ilościowymi we wszystkich branżach i kategoriach.
Z wykształcenia psycholog ekonomiczny (UW), posiada także tytuł Executive MBA na College of Business University of Illinois.
Dołącz do dyskusji: Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska