Medialny budżet Coty do wzięcia
Firma Coty przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania izakupu mediów w USA.
Według nieoficjalnych źródeł, o medialny budżet międzynarodowegogiganta kosmetycznego walczą trzy domy mediowe, w tym dotychczasobsługujący firmę OMD (należący do Omnicom Group)i Maxus (WPP Group). Nie jest znana nazwa trzeciejagencji, a ostateczne rozstrzygnięcie ma zapaść w lipcu.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że wubiegłym roku firma wydała na promocję w amerykańskich mediach 112milionów dolarów, w porównaniu do 140 milionów dolarów w roku2007.
W marcu bieżącego roku Coty dokonało przegląduswoich medialnych zobowiązań również na rynku brytyjskim, gdziezdecydowało się na ponowne powierzenie swojego budżetu domowimediowemu OMD. Tam w finałowej fazie przetargurównież uczestniczył Maxus.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Coty do wzięcia