McCann Erickson wiodącą agencją reklamową PKO BP
McCann Erickson przez najbliższe dwa lata będzie wiodącą agencją reklamową PKO BP. W tym czasie będzie obsługiwać zarówno ten bank, jak i spółki należące do jego grupy kapitałowej.
Do przetargu na wiodącą agencję reklamową PKO BP zgłosiły się w połowie ubiegłego roku 33 firmy (więcej), z których bank wybrał siedem, zlecając im przygotowanie strategii komunikacyjnej i konkretnych rozwiązań kreatywnych. Najlepsza w tej rywalizacji okazała się okazała się agencja McCann Ericsson, dzięki czemu przez najbliższe dwa lata będzie obsługiwać reklamowo PKO BP – zarówno bank, jak i spółki należące do jego grupy kapitałowej.
W ubiegłym roku dla PKO pracowało kilka agencji – Scholz & Friends, Testardo Gram i HYPERmedia. – Współpraca z jedną, strategiczną firmą reklamową zapewni nam spójność przekazów komunikacyjnych i budowę jednolitego wizerunku marketingowego – uzasadnia Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu PKO BP. – Nie wykluczmy jednak współpracy z innymi agencjami na zasadach projektowych – zaznacza.
Agencja McCann Erickson współpracowała już z PKO BP w drugiej połowie lat 90. Stworzyła wtedy pierwszą w historii banku kompleksową strategię komunikacji marketingowej oraz hasło „Blisko Ciebie”, które do dziś wykorzystuje PKO BP.
Dołącz do dyskusji: McCann Erickson wiodącą agencją reklamową PKO BP