mBank w nowej kampanii przekonuje, że "starość też radość"
Kampania mBanku "Szczęśliwi z wiekiem" ma na celu zmianę stereotypowego postrzeganie życia na emeryturze.
„Typowy obraz emeryta, taki stary dziadek w wełnianych skarpetach…”, „wiecznie z niczego niezadowolony, zrzędliwy, na wszystko po prostu narzeka”, „to nie taka młoda osoba, z którą można na każdy temat porozmawiać czy pożartować…” – te słowa wypowiedzieli młodzi ludzie, biorący udział w najnowszej akcji reklamowej mBanku.
Młodzi i starsi dyskutują o życiu na emeryturze
mBank w ramach kampanii przeprowadził eksperyment społeczny. Zaproszono do studia 14 osób w dwóch przedziałach wiekowych – ludzi młodych (około trzydziestki) i seniorów w wieku emerytalnym. Najpierw zapytano trzydziestolatków, jak wyobrażają sobie życie na emeryturze. Następnie te przesiąknięte negatywnymi stereotypami wypowiedzi usłyszeli prawdziwi emeryci, którzy – jak się okazało - mają zupełnie inne zdanie na ten temat. Dla nich życie na emeryturze to „złoty czas, kiedy nic nie muszą, a mogą”.
Z eksperymentu powstał emocjonalny, ponad 3-minutowy materiał video, który emitowany jest
w kinach Helios i Multikino oraz w social mediach. Wszyscy bohaterowie, ich wypowiedzi, gesty i emocje są autentyczne, niezapisane w żadnym scenariuszu.
Ponadto w kampanię zaangażowali się influencerzy: Dorota Szelągowska, Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, którzy opowiedzieli o własnych przemyśleniach na temat życia na emeryturze oraz podzielili się intymnymi wspomnieniami na temat ich rodziców i dziadków.
Kampanię dla marki mBank zrealizowała agencja Grey.
Dołącz do dyskusji: mBank w nowej kampanii przekonuje, że "starość też radość"