Marta Zielińska: z Grupy WP na head of business w Highway Digital
Marta Zielińska dołączyła do zespołu Highway Digital, sieci reklamowej Grupy AdTaily, gdzie objęła funkcję head of business. Zastąpiła na tym stanowisku Karolinę Nowakowską.
Marta Zielińska

Zielińska jest odpowiedzialna za rozwój i realizację celów biznesowych agencji. Przez najbliższe miesiące jej zadaniem będzie koordynacja prac zespołu sprzedaży oraz budowanie relacji z klientami.
Ostatnio Marta Zielińska związana była z Grupą Wirtualna Polska, gdzie jako international sales manager i senior account manager odpowiadała m.in. za rozwój współpracy z zagranicznymi klientami portalu. Wcześniej pracowała m.in. w Comunicazione Polska oraz w Agorze - w dziale sprzedaży agencyjnej portalu Gazeta.pl.
Jest absolwentką Uniwersytetu w Mediolanie.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Marta Zielińska: z Grupy WP na head of business w Highway Digital