Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD Macroscope
Marta Pichalak-Miarka po trzech latach wróciła do domu mediowego OMD Macroscope, gdzie ponownie objęła stanowisko group account directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Poza obsługą takich klientów jak Heinz, Warner Bros i UPC Pichalak-Miarka będzie w OMD Macroscope pracować nad rozszerzeniem oferty badań i wykorzystaniem rozwiązań business intelligence w strategicznym planowaniu mediów.
Zagadnieniami business intelligence Marta Pichalak-Miarka zajmowała się przez trzy ostatnie lata, gdy pracowała jako business consultant customer intelligence w SAS Institute w Belgii, obsługując takich klientów jak ING, BNP Paribas Fortis, czy Belfius. Wcześniej przez sześć lata związana już była z OMD Macroscope, ostatnio pracując także jako group account director. Obecnie analogiczną funkcję w firmie pełni też Anna Nazar.
Dołącz do dyskusji: Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD Macroscope