Marta Kołodziejska szefową komunikacji i marketingu Savills Polska
Nową dyrektorką działu zajmującego się komunikacją oraz marketingiem w Savills Polska została Marta Kołodziejska. Objęła stanowisko head of marketing&communication.
Marta Kołodziejska będzie odpowiedzialna za strategiczne działania w obszarach PR oraz marketingu. Skupi się na wzmocnieniu komunikacji z rynkiem, wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także na rozwoju projektów firmy związanych m.in. z nowymi technologiami.
Kołodziejska ma ponad 17-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do Savills odpowiadała za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie Hillwood jako marketing&communications manager, a wcześniej w firmie Goodman (obecnie GLP) pełniła rolę marketing officer.
Marta Kołodziejska ukończyła studia z zakresu zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania, a także studia podyplomowe na kierunkach pośrednictwo oraz zarządzanie nieruchomościami na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poza Martą Kołodziejską nową szefową działu wycen została Karina Szafrańska, a stanowisko dyrektorki w dziale doradztwa inwestycyjnego objęła Małgorzata Lińska-Bator.
Savills to międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości.
Dołącz do dyskusji: Marta Kołodziejska szefową komunikacji i marketingu Savills Polska