Marta Bierca, Robert Wierzbicki i Agata Kępińska w zespole jakościowym GfK Polonia
Marta Bierca, Robert Wierzbicki i Agata Kępińska dołączyli do GfK Polonia, powiększając zespół jakościowy instytutu.
Marta Bierca objęła stanowisko industry lead i odpowiada za badania jakościowe sektora FMCG. Wcześniej pracowała jako konsultant ds. badań jakościowych oraz badacz w Ipsos ASI / Synovate. Z wykształcenia jest socjologiem i etnologiem, a obecnie doktoryzuje się w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Robert Wierzbicki W Gfk Polonia rozpoczął pracę jako project manager. Przez ostatnie dwa lata pracował w IQS, wcześniej był również związany z agencją Esteem Brand Strategies, gdzie zajmował stanowisko market analyst directora.
Agata Kępińska objęła stanowisko junior researchera. Przed rozpoczęciem pracy w GfK Polonia zajmowała się badaniami społecznymi w jednostkach badawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Wcześniej współpracowała z Center for Deliberative Democracy Uniwersytetu Stanford oraz z Pracownią Badań i Innowacji Społecznych Stocznia.
Dołącz do dyskusji: Marta Bierca, Robert Wierzbicki i Agata Kępińska w zespole jakościowym GfK Polonia