Marta Baran szefem strategii i analiz marketingowych w PZU, Agnieszka Rzepkowska kieruje komunikacją marketingową
Marta Baran, ostatnio pracująca w Link4, została dyrektorem ds. strategii i analiz marketingowych, a Agnieszka Rzepkowska pełni obowiązki dyrektora ds. komunikacji marketingowej w PZU.

Marta Baran odpowiada w PZU za strategię marketingową, obszar Market Intelligence oraz e-marketing. Poprzednio pracowała w należącym do grupy kapitałowej PZU - Link4 jako dyrektor ds. badań marketingowych i mediów. Była odpowiedzialna m.in. za projekty badawcze, analizy rynkowe i klienckie. Zajmowała się również opracowywaniem strategii mediowych oraz analizą i optymalizacją efektywności kampanii reklamowych.
Z kolei Agnieszka Rzepkowska zarządza w PZU obszarem komunikacji marketingowej, w tym również planowaniem strategii mediowej. Z firmą związana jest od ponad roku. Wcześniej kierowała w PZU zespołem reklamy i mediów.
Zanim dołączyła do firmy, pracowała m.in. w Nationale Nederlanden. Jako brand manager była odpowiedzialna za budowanie silnej pozycji marki na rynku, komunikację zewnętrzną i planowanie mediów.
Dołącz do dyskusji: Marta Baran szefem strategii i analiz marketingowych w PZU, Agnieszka Rzepkowska kieruje komunikacją marketingową