Marka Jaguar z odświeżoną identyfikacją wizualną i globalną kampanią (wideo)
Firma Jaguar wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej o nazwie Jaguar Alive. Towarzyszy temu globalna kampania marketingowa.
Odświeżona identyfikacja wizualna brytyjskiej marki motoryzacyjnej wiąże się ze zmianą strategii komunikacji marketingowej i jest oparta na haśle "Jaguar is alive as you are".
Zmiana w identyfikacji ma na celu uwydatnienie wiodących cech marki, takich jak śmiałość, innowacyjność, zmysłowość i atrakcyjność. Odświeżony system zawiera chromowe logo w odświeżonej formie, barwy bordową i srebrną oraz nowoczesną typografię.
Hasłem przewodnim uruchomionej równocześnie z premierą nowego logo Jaguara globalnej kampanii marketingowej jest słowo "Alive".
Dołącz do dyskusji: Marka Jaguar z odświeżoną identyfikacją wizualną i globalną kampanią (wideo)