Marcowy „CKM” z Klaudią Stec, uczestniczką „Warsaw Shore” na okładce
W sprzedaży pojawiło się marcowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na okładce pisma umieszczono fotografię z sesji zdjęciowej Klaudii Stec, uczestniczki reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”.
Oprócz sesji zdjęciowej Stec w numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiad z raperami Michałem i Marcinem Martenami, tworzącymi grupę Kaliber 44, a także test polskich piw i relację z podróży płaskodenną łodzią śmigłową.
Marcowe wydanie „CKM” ukaże się w nakładzie 48 tys. egz. i w cenie 8,99 zł. Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w prasie, w internecie (ckm.pl, kozaczek.pl, autostuff.pl) i radiu Muzo.FM.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2015 roku sprzedaż ogółem „CKM” wyniosła 23 265 egz.
Dołącz do dyskusji: Marcowy „CKM” z Klaudią Stec, uczestniczką „Warsaw Shore” na okładce
ale ja tam nie wiem :-)