"Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008
Magazyn "Mamo, to ja" umocnił w I kwartale 2008 roku swoją pozycjęlidera wśród czasopism dla rodziców. Miesięcznik kupowało w tymokresie średnio 114 tys. osób - o 21 tys. więcej niż przed rokiem.
Magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) osiągnął w I kwartale2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 114 351 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu miesięcznik umocniłswoją pozycję lidera pism dla rodziców, ponieważ w porównaniu z tymsamym okresem ubiegłego roku jego sprzedaż wzrosła o 21 tys.egz.
Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem 82364 egz., a na trzecim "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze średniąsprzedażą wynoszącą 72 294 egz.
I kwartał | ||||
2008 | 2007 | |||
ZKDP | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Mamo, toja | 171 667 | 114 351 | 168 101 | 93 312 |
Dziecko | 155 890 | 82 364 | 146 333 | 80 776 |
Mamdziecko | 111 697 | 72 294 | 108 568 | 67 085 |
Twojedziecko | 135 000 | 68 860 | 146 583 | 72 095 |
M jakmama | 91 667 | 50 030 | 80 000 | 55 368 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: "Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008