Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd
Małgorzata Szelenbaum dołączyła do zespołu grupy ClickAd, gdzie została pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży. Jest to nowe stanowisko w strukturach holdingu.
Małgorzata Szelenbaum
Zadaniem Szelenbaum jest stworzenie i wdrożenie spójnej strategii sprzedaży dla wszystkich spółek wchodzących w skład grupy ClickAd. Będzie ona również odpowiadać za obszar marketingu i komunikacji z mediami.
Małgorzata Szelenbaum przez ostatnie dziesięć lat pracowała w Atmedia, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży. Wcześniej była związana z firmą Integrated Media Sales. Karierę w branży mediowej rozpoczęła w 1999 roku w dziale reklamy Wydawnictwa Murator.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym ukończyła zarządzanie i marketing na wydziale prawa i administracji.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd
pożyjemy zobaczymy.
Trzymamy kciuki :)