Małgorzata Mazur przeszła z Disneya do Netfliksa
Małgorzata Mazur została marketing managerem Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią. Dotąd pracowała w polskim biurze Disneya.
Mazur w The Walt Disney Company pracowała jako senior brand manager przez ostatni rok. Wcześniej związana była z BBC Studios (ostatnio jako senior marketing manager na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią), NBC Universal (jako marketing executive) i Canal+ Polska.
Dyrektorką marketingu CEE w październiku ub.r. została Anna Putts. Odpowiada za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali serwisu.
Polskie biuro Netfliksa, w którym pracuje zespół dedykowanym rynkom CEE, działa od września ub.r.
Netflix na koniec ub.r. miał globalnie 230,75 mln subskrybentów, o 7,66 mln niż trzy miesiące wcześniej. W czwartym kwartale przychody platformy zwiększyły się rok do roku o 1,9 proc. do 7,85 mld dolarów, a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Mazur przeszła z Disneya do Netfliksa