Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak na stałe dyrektorami kreatywnymi FCB Warsaw
Tworzące team kreatywny Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak objęły na stałe funkcję dyrektorów kreatywnych agencji FCB Warsaw. Pełniły już te obowiązki od czerwca, po odejściu z firmy Roberta Kubickiego.
W rekrutacji na stanowisko dyrektorów kreatywnych Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak okazały się lepsze od kilkunastu innych kandydatów - zarówno z zagranicznych oddziałów sieci FCB, jak i innych agencji.
FCB Warsaw podkreśla, że Drozdowska i Klimczak przyczyniły się do rozwoju agencji, pracując przy pozyskaniu takich klientów jak Totalizator Sportowy, Cartoon Network, Nutricia, Plac Unii City Shopping i Nivea. Ponadto brały udział w wielu priorytetowych projektach regionalnych i globalnych sieci FCB, m.in. wygranym przetargu na globalną obsługę marki TESA.
W agencji pracują od ub.r. Wcześniej były już z nią związane w latach 2004-2006, a następnie pracowały w TBWA (w latach 2006-2013). Za swoje projekty zdobywały nagrody w konkursach Young Creatives, KTR, Złote Orły, Effie i Łódź Design Festival. Ponadto stworzyły własną markę domków dla lalek Miniio, nagrodzoną przez magazyn „Wallpaper”.
Poprzedni dyrektor kreatywny FCB Warsaw Robert Kubicki odszedł z agencji w maju br. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak na stałe dyrektorami kreatywnymi FCB Warsaw