Magazyny o zdrowiu: duży wzrost 'Vity'
W lipcu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiuadresowanych do kobiet była 'Vita' (Edipresse Polska) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Vita' (Edipresse Polska SA)wyniosła 101 326 egz. - to 29 proc. więcej niż w analogicznymokresie 2007 roku.
Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Burda MediaPolska) - 76 337 egz. (wzrost o 24 proc.).
lipiec | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Vita - Magazyn oZdrowiu | 101326 | 78616 |
Samo Zdrowie | 76337 | 61299 |
Super Linia | 52952 | 41452 |
Zdrowie | 48659 | 42962 |
Żyjmy dłużej | 20844 | 21339 |
2008 | ||
lipiec | czerwiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 101326 | 111247 |
Samo Zdrowie | 76337 | 71632 |
Super Linia | 52952 | 45171 |
Zdrowie | 48659 | 42903 |
Żyjmy dłużej | 20844 | 19916 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Magazyny o zdrowiu: duży wzrost 'Vity'