Maciej Stojek i Artur Koczergo: z Duda Polska do Walk Creative
Do zespołu agencji Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo, wcześniej związani z agencją Duda Polska. Będą wspierać agencję w charakterze creative group head i odpowiadać za prowadzenie obsługi Volkswagen Samochody Użytkowe.
Maciej Stojek i Artur Koczergo ostatnio pracowali w agencji reklamowej Duda, która przygotowuje kreacje reklam dla sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Obaj byli współtwórcami programu lojalnościowego Biedronki – Gang Świeżaków.
W Walk Creative obejmują stanowiska creative group head. Będą też odpowiadać za obsługę firmy Volkswagen Samochody Użytkowe oraz wsparcie zespołu obsługującego bieżących klientów i działań new business.
Maciej Stojek przygodę z reklamą rozpoczął w 1994 roku w niewielkiej wtedy firmie Prografix. Swoją późniejszą karierę rozwijał w takich agencjach jak OgilvyOne, Leo Burnett, Momentum Worldwide, Cheil a ostatnio Duda Polska. Wiedzę oraz doświadczenie zdobywał pracując dla polskich i zagranicznych brandów z różnych kategorii, m.in. L&M, Marlboro, Danone, Kamis, Bakoma, Red Bull, Bayer, Śnieżka, Ceresit, Danfoss, Mastercard, PKO BP, Inteligo, Orange, Microsoft, Samsung czy Biedronka. Przez kilka lat prowadził własną agencję reklamową. Posiada duże doświadczenie i kompetencje w zakresie shoppermarketingu i komunikacji w branży Retail.
Artur Koczergo pierwsze kroki w branży reklamowej stawiał w 1996 roku jako copywriter w agencji Lintas. Pracował dla polskich i zagranicznych agencji, takich jak BBDO, D’Arcy, McCann Erickson, Brainshop U-boot, Nader Advertising, Altavia Interactive, Duda Ads, jako copywriter, creative group head czy creative director. Tworzył kampanie dla większości kategorii produktowych i dla wielu kluczowych marek, w tym dla Unilever, Procter&Gamble, Daewoo, Bayer, Frito Lay, Master Foods, Pepsi, Coca-Cola, Era GSM, Polkomtel, Volvo, L’Oreal czy Biedronka.
Dołącz do dyskusji: Maciej Stojek i Artur Koczergo: z Duda Polska do Walk Creative