Maciej Pichlak, Bartosz Dziendziel, Lech Borgosz i Tomasz Lipiński w dziale marketingu FM Banku
Maciej Pichlak objął funkcję dyrektora marketingu FM Banku, zastępując w niej Małgorzatę Przybylską. Stanowiska kierownicze w dziale zaczęli natomiast pełnić Bartosz Dziendziel, Lech Borgosz i Tomasz Lipiński.
Poprzednio przez ponad rok Maciej Pichlak był dyrektorem zarządzającym wytwórni Metascope Records, a przedtem przez trzy lata pracował w Carlsberg Polska, gdzie kierował działaniami promującymi markę Somersby. W latach 2009-2012 był dyrektorem projektu Euro 2012 w Lotte Wedel, a wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu m.in. Danone, Unilever i Philip Morris, odpowiadając za rynek polski, włoski oraz Europę Środkową i Wschodnią.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, studiował też podyplomowo marketing w Chartered Institute of Marketing w Londynie.
W FM Banku Pichlak objął funkcję dyrektora marketingu zwolnioną przez Małgorzatę Przybylską, która przeszła na podobne stanowisko w firmie Track Tec.
Funkcję kierownika wydziału rozwoju marki w FM Banku objął Bartosz Dziendziel. Będzie odpowiadał za średnio- i długoterminowe zarządzanie strategią komunikacji oraz rozwijanie linii kreatywnych i komunikacyjnych, w tym komunikacji ATL-owej.
Wcześniej Dziendziel pracował w dziale marketingu i PR firmy Deloitte, od 2011 roku w Carlsberg Polska, a od sierpnia ub.r. w Sanofi. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z branżą marketingową jest związany od sześciu lat.
Lech Borgosz zajmuje się w FM Banku zarządzaniem marką we wszystkich kanałach sprzedaży oraz nadzorowaniem działań aktywacyjnych. Poprzednio pracował w działach marketingu handlowego i konsumenckiego w firmach Unilever i Lotte Wedel. W branży marketingowej jest od 12 lat, ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowy marketing w Chartered Institute of Marketing.
Tomasz Lipiński objął w FM Banku stanowisko kierownika wydziału performance marketingu. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie mediowe, w tym wsparcie w generowaniu leadów, zarządzaniu projektami, analityce i badaniach marketingowych oraz zarządzanie pracą domu mediowego.
Poprzednio przez ponad dwa lata pracował w Banku Smart, a wcześniej m.in. w mBanku. Z branżą marketingu i sprzedaży w internecie jest związany od 16 lat. Jest absolwentem informatyki na Politechnice Łódzkiej oraz podyplomowego marketingu w Chartered Institute of Marketing.
Dołącz do dyskusji: Maciej Pichlak, Bartosz Dziendziel, Lech Borgosz i Tomasz Lipiński w dziale marketingu FM Banku