Maciej Lasoń managerem ds. komunikacji w Unilever Polska
Maciej Lasoń zastąpił Natalię Szulc na stanowisku managera ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w Unilever Polska. Wcześniej pracował w Nike Polska.
Lasoń odpowiada m.in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji koncernu.
Maciej Lasoń z branżą public relations związany jest od kilkunastu lat. Przed dołączeniem do Unilevera, przez siedem lat pracował w firmie Nike Polska. Najpierw jako PR manager, potem brand manager, a przez cztery ostatnie lata na stanowisku szefa komunikacji i PR.
Wcześniej natomiast, w latach 2005-2011 był pracownikiem agencji Edelman. Zaczynał jako account executive, a przed jej opuszczeniem sprawował funkcję account directora.
Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Maciej Lasoń managerem ds. komunikacji w Unilever Polska