Łukasz Wejchert kupuje agencję LeadR
Należąca do Łukasza Wejcherta spółka Dirlango przejęła całościowe udziały LeadR, agencji direct marketingowej, do tej pory kontrolowanej przez Cube Group. Sebastian Białousz, prezes i założyciel LeadR, pozostanie na swoim stanowisku.
Łukasz Wejchert zapowiada, że chce wykorzystać potencjał LeadR do realizacji nowych, innowacyjnych projektów w ramach Dirlango. - Działalność agencji wpisuje się w nasz ekosystem produktowy oparty przede wszystkim o rozwiązania mobilne i big data. Mamy już kilka pomysłów, jak kompetencje agencji wykorzystać w ramach świadczonych przez nas usług i jak wprowadzić synergie między projektami - mówi.
Firmy nie podają wartości tej transakcji.
LeadR do tej pory działała w ramach struktur Cube Group. Agencja specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii typu direct marketing w internecie.
- Fakt, że stajemy się częścią firmy Dirlango, otwiera przed nami możliwości zwiększenia tempa rozwoju i umocnienia swojej pozycji na rynku. Razem z zespołem Dirlango kontynuować będziemy rozwój naszej oferty z zakresu innowacyjnych rozwiązań direct marketingowych, a także - a może nawet w szczególności - komercjalizacji baz danych, czyli w obszarze big data - zapowiada Sebastian Białousz, prezes i założyciel LeadR.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Wejchert kupuje agencję LeadR