LoveBrands Group pracuje dla Trilux Polska
Agencja LovBrands Group rozpoczęła współpracę z firmą Trilux, niemieckim producentem opraw i systemów oświetleniowych.
Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego projektu, komunikację produktową i korporacyjną, tworzenie contentu reklamowego oraz obsługę mediów społecznościowych.
Obsługą projektu zajmować się będzie zespół komunikacji korporacyjnej i public affairs, w składzie Izabela Hoppe i Elżbieta Tymkowska.
Trilux rusza z kampanią w Polsce
Trilux Polska wraz z agencją LoveBrands Group wystartował z kampanią komunikacyjną na polskim rynku.
- Po rynku niemieckim, dla Triluxa przyszedł czas na inne regiony europejskie. Chcemy stać się prawdziwym lovebrandem w polskiej branży oświetleniowej i zaistnieć jako marka innowacyjna – dostawca nie tyko opraw, ale personalizowanych systemów oświetleniowych, stawiających potrzeby człowieka w centrum. Bogate doświadczenie, poparte wynikami oraz grono specjalistów na pokładzie agencji – sprawiły, że to właśnie LoveBrands wspierać nas będzie w budowaniu rozpoznawalności i silnej marki na polskim rynku - mówi Karolina Polkowska, marketing manager CEE, Trilux Polska.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group pracuje dla Trilux Polska