“Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej
Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn był w listopadzie ub.r. magazyn “Logo”, który jednocześnie zyskał najwięcej. Największy spadek zanotował natomiast “Playboy”.
Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika “Logo” (Agora) w listopadzie ub.r. wyniosło 71 262 egz. i było o 5,91 proc. wyższe niż rok wcześniej. To największy wzrost w zestawieniu – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 70 151 egz., czyli o 2,28 proc. niższym niż w listopadzie ub.r
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 60 948 egz., co oznacza wzrost o 0,82 proc.
Czwarte miejsce zajął “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – 9,04 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 50 672 egz.
Wzrost zanotował miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 41 591 egz., czyli o 2,32 proc. wyższy niż rok temu.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
2010 | 2009 | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Logo | 71 262 | 67 284 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 70 151 | 71 791 |
Men's Health Edycja Polska | 60 948 | 60 455 |
Playboy | 50 672 | 55 707 |
Forbes. Profit | 41 591 | 40 648 |
W listopadzie ub.r w porównaniu do października ub.r. najwięcej zyskało “Logo” (23,74 proc.), a największy spadek, wynoszący 14,03 proc., dotknął “CKM”.
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
listopad | październik | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Logo | 71 262 | 57 590 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 70 151 | 81 603 |
Men's Health Edycja Polska | 60 948 | 61 167 |
Playboy | 50 672 | 45 598 |
Forbes. Profit | 41 591 | 35 441 |
Dołącz do dyskusji: “Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej
Jak go wywalą, to go Jarek przygarnie np. do Rzepy albo jej nowego tygodnika.