Lion z loterią „Upoluj kasę”
„Upoluj kasę” – pod tym hasłem wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna marki Lion (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję Unique One.
Loteria rozpoczęła się 1 września i potrwa do 31 października 2020 roku i obejmuje markę Lion.
Zasady loterii Lion
Aby wziąć udział w zabawie, należy w okresie promocyjnym: dokonać jednorazowo zakupu (co najmniej jednego produktu promocyjnego), odczytać znajdujący się wewnątrz opakowania kod i dokonać prawidłowego zgłoszenia na stronie internetowej Lion.pl między 1 września, a 31 października. W loterii można wygrać 50 zł w postaci gotówki (łączna pula nagród – 2000 zł).
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny i jego realizację, organizację i obsługę loterii. Działania promocyjne marki wspiera kampania reklamowa w internecie, za pomocą OOH, radia oraz materiałów POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki).
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Lion z loterią „Upoluj kasę”