Link4 ze srebrną Panterą Kantara za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej
Firma Link4 po raz trzeci została uhonorowana nagrodą za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej. W tegorocznej edycji po raz pierwszy o przyznaniu nagrody decydowali konsumenci, a nie przedstawiciele rynku finansowego.
Pantery Kantara to nagrody przyznawane dla najbardziej efektywnych kreacji marek w dwóch kategoriach: bankowej i ubezpieczeniowej. Dotychczas firma badawcza nagradzała firmy statuetkami Lamparta, a o tym, które marki je otrzymywały, decydowali w badaniu pracownicy instytucji finansowych. W tym roku Lamparty zostały zastąpione Panterami i po raz pierwszy najefektywniejsze kreacje wyłonili konsumenci.
Marka Link4 znana jest z reklam w stylistyce przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance.
Dołącz do dyskusji: Link4 ze srebrną Panterą Kantara za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej