Lighthouse: nowe osoby w działach corporate i tech
Lighthouse, firma doradztwa komunikacyjnego, poszerza swój zespół konsultantów w zespołach corporate i tech. Do działu corporate dołączyli Katarzyna Matolicz, Agata Młynarczyk i Adrian Urniaż. W dziale tech pracę rozpoczęli Arkadiusz Sęga oraz Mikołaj Kolarski. Do agencji dołączyła również Magdalena Markowska.
Katarzyna Matolicz to nowa project manager w dziale corporate. Z branżą komunikacyjną związana od kilkunastu lat. Początkowo pracowała jako dziennikarka w redakcjach prasowych i radiowych, później już jako PR-owiec zajmowała się realizacją kampanii wizerunkowych, CSR-owych, edukacyjnych i produktowych. Pracowała m.in. dla Budimexu, Perfetti Van Melle, Circle K, Ambasady Francji w Warszawie, wydawnictwa Nowa Era oraz Peugeot Polska.
Dział corporate, jako project executive, będzie wspierać także Agata Młynarczyk, która do tej pory pracowała jako event manager i planistka.
Do zespołu Lighthouse, na stanowisko project executive dołączyła również Magdalena Markowska, która ma doświadczenia głównie w obszarze komunikacji marketingowej marek z branży lifestyle, beauty, fashion & FMCG oraz placówek kulturalnych. W Lighthouse będzie wspierała zespół realizujący projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. dla LPP.
Nowym junior project executive w praktyce korporacyjnej został Adrian Urniaż, który wcześniej z powodzeniem odbył staż w firmie. Adrian kończy studia magisterskie Kolegium Artes Liberales na Uniwersytecie Warszawskim.
Z początkiem roku awans na stanowisko senior project executive uzyskała Ewa Zaborska. Wcześniej promocję dostały: Aleksandra Konecka – Olszewska na project managera, Anna Górecka z działu digital na digital specialist oraz Adrianna Trefoń z działu tech na senior project executive.
Sęga i Kolarski w zespole technologicznym Lighthouse
Do działu tech dołączył Arkadiusz Sęga, który jako project executive będzie wspierał zespół PR produktowego, pracując głównie na projektach HP i Vectry. Sęga zdobywał doświadczenie jako redaktor serwisów technologicznych, a także pracując dla Orange czy Alcatela. Ostatnio pracował w SAROTA PR i był odpowiedzialny za komunikację takich marek jak MMD (producent monitorów Philips) oraz Sonos (od początku PR-owej obecności firmy w Polsce).
Równocześnie zespół technologiczny zasilił Mikołaj Kolarski, jako junior project executive, w praktyce technologicznej, który wspiera działania na projekcie dla Riot Games. Wcześniej pracował w INEA i zdobywał doświadczenie w branży gamingowej przy powstawaniu gier w wirtualnej rzeczywistości. Mikołaj jest pierwszym w pełni zdalnym pracownikiem Lighthouse.
Dołącz do dyskusji: Lighthouse: nowe osoby w działach corporate i tech