Lifting portalu Nauka.pl
Nauka.pl, jeden z największych internetowych serwisów edukacyjnych, obchodzi swoje 3 urodziny. Z tej okazji cały portal został gruntownie zmodernizowany. Zmieniono szatę graficzną, dokonano również zmian w obrębie warstwy technologicznej. Cały serwis został oparty na systemie zarządzania treścią, opracowanym przez agencję HYPERmedia. Self Administration Management (SAM) pozwala redakcji Nauki.pl na swobodne zarządzanie zawartością serwisu.
"Nasza redakcja to ludzie bez specjalnego przygotowania informatycznego, więc SAM to dla nas prawdziwe dobrodziejstwo. Dzięki tej technologii możemy błyskawicznie zmieniać treści w naszym wortalu, w ogóle nie wiedząc o istnieniu języka HTML. Od teraz do pracy każdemu z nas wystarcza zwykła przeglądarka internetowa" - twierdzi Jakub Kucharski, Redaktor Naczelny serwisu.
Nauka.pl notuje średnią miesięczną oglądalność na poziomie 1,2 mln odsłon. 95% użytkowników to ludzie młodzi, w wieku od 14 do 25 lat.
"To bardzo specyficzna grupa społeczna - odporna na mało inteligentne przekazy marketingowe. Właśnie dlatego Nauka.pl specjalizuje się w niestandardowych kampaniach. Nie chcemy brać udziału w nieprzemyślanych kampaniach, które bazują na naiwności odbiorcy przekazu. To po prostu nie miałoby sensu. Nasi użytkownicy to przecież bardzo błyskotliwa grupa ludzi, która doskonale wyłapuje każdą próbę matactwa" - wyjaśnia Jerzy Michalski, współzałożyciel i Partner Zarządzający w spółce prowadzącej wortal Nauka.pl.
Dołącz do dyskusji: Lifting portalu Nauka.pl