Lifting portalu Nauka.pl
"Nasza redakcja to ludzie bez specjalnego przygotowania informatycznego, więc SAM to dla nas prawdziwe dobrodziejstwo. Dzięki tej technologii możemy błyskawicznie zmieniać treści w naszym wortalu, w ogóle nie wiedząc o istnieniu języka HTML. Od teraz do pracy każdemu z nas wystarcza zwykła przeglądarka internetowa" - twierdzi Jakub Kucharski, Redaktor Naczelny serwisu.
Nauka.pl notuje średnią miesięczną oglądalność na poziomie 1,2 mln odsłon. 95% użytkowników to ludzie młodzi, w wieku od 14 do 25 lat.
"To bardzo specyficzna grupa społeczna - odporna na mało inteligentne przekazy marketingowe. Właśnie dlatego Nauka.pl specjalizuje się w niestandardowych kampaniach. Nie chcemy brać udziału w nieprzemyślanych kampaniach, które bazują na naiwności odbiorcy przekazu. To po prostu nie miałoby sensu. Nasi użytkownicy to przecież bardzo błyskotliwa grupa ludzi, która doskonale wyłapuje każdą próbę matactwa" - wyjaśnia Jerzy Michalski, współzałożyciel i Partner Zarządzający w spółce prowadzącej wortal Nauka.pl.
Inne
Dołącz do dyskusji: Lifting portalu Nauka.pl