W sklepach Lidl Polska po raz 11. ruszyły zbiórki na WOŚP
Od 30 grudnia klienci Lidl Polska mogą wpierać w sklepach sieci Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Zbiórka potrwa do 11 stycznia. Środki zostaną w tym roku przekazane na zapewnienie najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.
W tym roku po raz 11. Lidl dołącza do załogi Orkiestry i uruchamia wyjątkową zbiórkę. Od poniedziałku, 30 grudnia, do soboty, 11 stycznia, każdy może ją wspomóc przy okazji codziennych zakupów w sieci Lidl – wystarczy wrzucić pieniądze do specjalnie oznaczonych skarbonek, umieszczonych przy kasach w sklepach.
W tym roku w ofercie Lidla pojawią się też specjalne gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP – smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (24,99 zł/ 1 para), ręcznik z mikrofibry o rozmiarze 70x140 cm (59 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.) oraz kubek (19,99 zł/ 1 szt.). Dochód uzyskany z ich sprzedaży przekazany zostanie na rzecz realizacji 28. Finału WOŚP.
Lidl licytuje z WOŚP
Lidl Polska będzie prowadzić również internetowe aukcje charytatywne, z których dochód ze sprzedaży zostanie również przekazany na cele fundacji. Będzie można wylicytować m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchnia Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa czy dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, dzięki któremu zwycięzca będzie mógł zobaczyć kulisy powstawania odcinka z Karolem Okrasą lub Kingą Paruzel.
- W tym roku zbieramy środki na zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Skupimy się przede wszystkim na takich dziedzinach medycyny dziecięcej jak: chirurgia ogólna, kardiochirurgia czy neurochirurgia. Wierzymy, że razem z Lidl Polska uda się zagrać jeszcze głośniej niż przed rokiem. Do zobaczenia podczas Finału, już 12 stycznia!” - podkreśla Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat w sklepach Lidl Polska zebrano na cele WOŚP ponad 20 milionów złotych.
W tym roku 28. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 12 stycznia. Relacje z charytatywnej akcji będzie można śledzić na antenach TVN, TTV, TVN 24 i player.pl. TVN Discovery Polska już po raz czwarty została głównym partnerem telewizyjnym tego wydarzenia.
Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. Wiosną br. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.
W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego br. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.
Dołącz do dyskusji: W sklepach Lidl Polska po raz 11. ruszyły zbiórki na WOŚP