Pluszakowa ofensywa Lidla - rusza akcja „Lidlaki z Ryneczku”, zabawki za 9,99 zł
W poniedziałek w sieci sklepów Lidl Polska pojawi się w sprzedaży kolekcja maskotek „Lidlaki z Ryneczku”. Tworzy ją sześć rodzajów pluszaków w kształcie warzyw i owoców. To odpowiedź na ruch głównego konkurenta, sieci sklepów Biedronka, która wraca z akcją „Gang Świeżaków”.
Od poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska startuje z akcją „Lidlaki z Ryneczku”, która ma zachęcać do spożycia owoców i warzyw wśród najmłodszych dzieci. Każda z sześciu maskotek w ofercie kosztuje 9,99 zł. Wśród nich są: jabłko, marchewka, pomidor, brokuł, banan oraz śliwka.
Wszystkie pluszaki spełniają normy bezpieczeństwa dla najmłodszych dzieci - posiadają oznakowanie od 0+.
- Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Jak już informowaliśmy tego samego dnia w Biedronce powraca akcja „Gang Świeżaków”. Klienci sieci będą mogli wymienić punkty za zakupy na maskotki w kształtach owoców i warzyw - m.in. jabłka, brokułu czy truskawki. Zakupy w Biedronce będą punktowane - maskotkę będzie można otrzymać bezpłatnie po uzbieraniu 60 pkt. Mając 30 pkt. będzie można kupić Świeżaka w promocyjnej cenie - 19,99 zł.
W poprzedniej edycji akcji Gang Świeżaków można było kupić maskotkę bez zbierania punktów - za 49,90 zł.
Dołącz do dyskusji: Pluszakowa ofensywa Lidla - rusza akcja „Lidlaki z Ryneczku”, zabawki za 9,99 zł