SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lewiatan z kampanią „Wybieram lokalne"

Polska Sieć Handlowa Lewiatan wystartowała z kampanią pod hasłem „Wybieram lokalne".

W ramach kampanii „Wybieram lokalne” sieć Lewiatan planuje cykl wydarzeń, m.in. Festiwal Produktów Lokalnych, konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie ekspozycji lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Celem kampanii jest pokazanie, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat. Ponadto sieć chce podkreślić, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów.

Sieć Lewiatan zrzesza 2100 polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą ponad 3200 sklepów.

Dołącz do dyskusji: Lewiatan z kampanią „Wybieram lokalne"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl