Letnie akcje MRM Momentum dla Agfy
MRM Momentum prowadzi szeroko zakrojony cykl letnich działań wizerunkowych dla Agfy
W pobliżu żeglarskich zmagań, turyści i mieszkańcy Giżycka mieli okazję odwiedzić specjalnie na tę okazję zaprojektowaną Strefę Agfy. Ponad 2000 osób spędziło weekendowe popołudnia na lądzie, biorąc udział w konkursach i atrakcjach przygotowanych przez sponsora regat. Największym zainteresowaniem wśród dorosłych cieszył się turniej mini-golfa, a wśród dzieci, bawiących się w towarzystwie animatorów, malowanie twarzy i skręcanie balonowych zwierzątek.
Strefa Agfy jest jednym z elementów promocji przygotowanej przez MRM Momentum dla Agfy w tym roku. Do tej pory odwiedziła hale hipermarketów w największych miastach w Polsce.
Od połowy lipca na plażach najpopularniejszych kurortów, staną kolorowe parawany Agfy - "Wywołaj Radość". Parawany są dystrybuowane przez MRM Momentum do pensjonatów, hoteli i wypożyczalni sprzętów na plażach, są również dostępne bezpośrednio dla wszystkich, którzy zechcą schronić się przed palącym nadmorskim słońcem i wiatrem.
Inne
Dołącz do dyskusji: Letnie akcje MRM Momentum dla Agfy