„Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” zyskało najwięcej
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Nexo Knights”, a na czele spadków znalazły się „Auta”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w kwietniu 2017 roku wyniosła 56 159 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował spadek wynoszący 10 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z czwartego na drugie miejsce awansował magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 53 815 egz. W porównaniu do kwietnia 2016 roku pismo to zanotowało wzrost o 30,07 proc. - największy w zestawieniu.
Podium uzupełniają „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 46 256 egz., wyższym o 6,49 proc. niż rok wcześniej. W kwietniu ub.r. tytuł ten był drugi.
Z kolei największy spadek, wynoszący 24,46 proc. do 16 543 egz., odnotowały „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu magazyn ten spadł z miejsca 7. na 9.
W kwietniu 2017 roku w porównaniu do marca 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 10,44 proc.) pochwalić się mogło „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada).
Również i w tym ujęciu najwięcej straciły „Auta” - było to 36,38 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Nexo Knights” zyskało najwięcej