Leena Singarajah szefową Scripps Networks Interactive w Azji
Leena Singarajah awansowała w Scripps Networks Interactive (właściciel m.in. Grupy TVN) na stanowisku dyrektor zarządzającej w regionie Azji. Z firmą jest związana od trzech lat.
Na nowym stanowisku Leena Singarajah skupi się na opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju marek lifestylowych Scripps Networks Interactive w Azji. Będzie raportowała do Dereka Changa, szefa międzynarodowych kanałów lifestylowych w koncernie.
Poprzednio Leena Singarajah przez trzy lata pełniła w Scripps Networks Interactive funkcję szefowej dystrybucji i sprzedaży w regionie Azji i Pacyfiku. Odpowiadała w tym zakresie za kanały Asian Food Channel, Food Network, Travel Channel i HGTV.
Wcześniej pracowała w firmie IMG Media, była m.in. szefową sprzedaży i rozwoju biznesu w Azji. Zajmowała się zarządzaniem dystrybucją i treściami, brała udział we wprowadzaniu na rynek stacji sportowej EDGEsport.
Dołącz do dyskusji: Leena Singarajah szefową Scripps Networks Interactive w Azji