Labcon pracuje dla Wyjątkowego Prezentu na 5 rynkach europejskich
Ruszyła kampania świąteczna Emoti Group, do której należy marka Wyjątkowy Prezent. Agencja Labcon (Group One) odpowiada za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii, która prowadzona jest równocześnie na pięciu europejskich rynkach. Działania mediowe w Polsce realizuje agencja martech i e-commerce SalesTube (Group One).
Kampania świąteczna Emoti Group realizowana jest na pięciu rynkach: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie.
Marka Wyjątkowy Prezent umożliwia swoim klientom przekazywanie bliskim doświadczeń, ponieważ wierzy, że znaczą one dla ludzi więcej niż kolejny przedmiot.
Ten wyróżnik Wyjątkowego Prezentu został podkreślony w koncepcie kreatywnym świątecznej kampanii Emoti Group. Jej główną bohaterką jest hrabina, której niczego nie brakuje. Spot video pokazuje, że firma gwarantuje zakup pełnych emocji przeżyć, które zachwycą nawet tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają.
Za koncept kreatywny, realizację spotów, sesji zdjęciowej i kreacje na potrzeby kampanii online i offline odpowiada Labcon. Spoty, które powstały w trzech wersjach: 30-, 15-, i 6-sekundowej, emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego.
Działania w obszarze online, za które w Polsce odpowiada SalesTube, obejmują: programmatic, kampanię video na YouTube i VOD, reklamy typu display, działania paid social oraz performance marketing poszerzony o afiliację.
Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach i obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.
Dołącz do dyskusji: Labcon pracuje dla Wyjątkowego Prezentu na 5 rynkach europejskich