L'Oreal w drodze do Hoolywood
Agencja J.A Llorente & CO. Cuenca wygrała przetarg na zorganizowanie promocji nowej linii układania włosów Tecni.art
Agencja będzie ściśle współpracować z L'Oreal przy organizacji różnego rodzaju eventów oraz w trakcie kontaktów z mediami. Aby usprawnić działania powstanie pięć zespołów roboczych, które będą informować Ramos o swoich dokonaniach.
- Eventy będą poświecone głównie informowaniu i kształceniu fryzjerów - stylistów, na temat sposobów używania nowej serii produktowej - wyjaśniła Rosa Maria Ramos. Tecni.art pojawi się jednocześnie na wszystkich europejskich rynkach. Produkty będą skierowane głównie do młodych klientów.
L'Oreal liczy na to, że Tecni.art będzie ich przepustką do świata mody i filmu, gdzie najsławniejsi i najbardziej utalentowani styliści będą używali kosmetyków tej marki.
Inne
Dołącz do dyskusji: L'Oreal w drodze do Hoolywood