"Kupuj Nasze - są powody do dumy": teraz kampania, wkrótce serial(wideo)
W telewizji, prasie i na outdoorze trwa kampania "Kupuj Nasze - sąpowody do dumy". Jej kolejnym etapem będzie serial reklamowypromujący konkretne polskie marki.
Kampania społeczna prowadzona do hasłem "Kupuj Nasze - są powodydo dumy" promuje wśród Polaków postawę patriotyzmu konsumenckiego.W akcji przedstawione są osoby z różnych środowisk i pokoleńprzekonujące, że polskie towary nie ustępują jakością zagranicznym.Kolejnym etapem akcji będzie swoisty serial reklamowy, w którympromowane będą konkretne marki i firmy pochodzące z naszego kraju.Pierwszą z nich będzie Bakoma, natomiast obecnie trwają rozmowy zkolejnymi.
Od końca marca akcja jest prowadzona w telewizji (najpierw TVN iTVP, od kwietnia również TV Biznes, a wkrótce Polsat i TV4), a wnajbliższym czasie obejmie również prasę (Rzeczpospolita, tytuły zgrupy Media Regionalne), internet (portal Onet.pl) oraz outdoor(nośniki wideo w pojazdach komunikacji miejskiej, bankomaty sieciEuronet). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DEMOEffective Launching, natomiast planowanie i zakup mediów realizujedom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: "Kupuj Nasze - są powody do dumy": teraz kampania, wkrótce serial(wideo)