SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kuchenne rewolucje” wygrały z konkurencją; 35 mln zł z reklam

Czwarty sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało w TVN więcej widzów niż nadawaną rok temu drugą serię. Reality-show Magdy Gessler był liderem zarówno w paśmie premierowym w czwartki, jak i w paśmie powtórkowym w soboty.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w nowym paśmie - w czwartki o 21.30, śledziło 2,79 mln widzów, co dało stacji 21,05 proc. udziału w grupie 4+ i 26,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Z kolei powtórki, nadawane w dawnym paśmie premierowym (soboty o 18.00), śledziło 2,03 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,22 proc. i 22,95 proc. (dane bez ostatniego odcinka).

W analogicznym okresie ub.r. w czwartkowym paśmie o 21.30 TVN miał 2 mln widzów, co dało kanałowi 14,89 proc. udziału w 4+ i 17,34 proc. w 16-49. Natomiast odcinki drugiej serii programu, nadawane wówczas w soboty o 18.00,przyciągały średnio 2,54 mln oglądających, a ich udział wynosił odpowiednio 22,10 proc. i 28,18 proc.

W czasie emisji “Kuchennych rewolucji” TVN była liderem rynku. Drugie miejsce w czwartkowym paśmie o 21.30 zajmowała Jedynka, emitująca wówczas “Rezydencję”, “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne, co dawało jej 20 proc. udziału w grupie 4+. Trzecie miejsce zajął Polsat (“Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”, filmy; 16,90 proc.), czwarta była TVP 2 (7,30 proc.). W grupie komercyjnej TVN był liderem przed Polsatem.

Z konkurencją wygrały też sobotnie powtórki. Tam drugie miejsce wśród wszystkich widzów zajęła Dwójka z udziałem na poziomie 15,20 proc., emitująca “Panoramę”, “Sport” i “Pogodę”. W grupie 16-49 wiceliderem był jednak Polsat.

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie w wieku 25-59 lat oraz mieszkańcy miast.


fot. TVN

Przychody reklamowe w przypadków odcinków premierowych formatu wynosiły 35 mln zł. Dodatkowo wpływy z powtórek to 16,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Emitowana rok temu druga odsłona przyniosła z reklam tylko 14,7 mln zł.

Kolejną edycję “Kuchennych rewolucji” telewizja TVN planuje nadać wiosną 2012 roku. Ruszyły już nagrania nowych odcinków.


Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
08-09-20112 677 52720,95%26,16%
15-09-20112 399 84318,62%23,88%
22-09-20112 376 14218,42%23,21%
29-09-20112 436 33318,61%23,81%
06-10-20112 710 41720,60%26,74%
13-10-20112 965 59522,69%28,15%
20-10-20112 689 97920,14%24,92%
27-10-20112 963 16121,78%25,46%
03-11-20112 838 17221,07%25,92%
10-11-20112 784 59421,07%26,97%
17-11-20113 186 57523,12%29,43%
24-11-20112 801 13621,05%26,90%
01-12-20113 158 76324,13%28,28%
08-12-20113 054 21322,22%27,44%
Średnia2 788 80421,05%26,26%
 KONKURENCJA
PremieryWszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVN – KR2 788 80421,05%26,26%
TVP 12 645 64420,00%11,95%
Polsat2 235 80816,90%18,30%
TVP 2965 7157,30%7,84%
POWTÓRKI
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
10-09-20111 365 26916,60%19,92%
17-09-20111 590 46818,91%24,77%
24-09-20111 702 60918,89%21,41%
01-10-20111 809 61120,66%27,31%
08-10-20112 252 26720,15%25,93%
15-10-20111 858 73116,82%20,87%
22-10-20112 162 93518,52%24,04%
29-10-20112 227 00118,65%23,95%
05-11-20112 261 26317,00%20,15%
12-11-20112 289 29617,98%24,98%
19-11-20112 264 08617,63%22,26%
26-11-20112 414 17719,12%23,61%
03-12-20112 219 55216,78%19,92%
Średnia2 031 74218,22%22,95%
 KONKURENCJA
PowtórkiWszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVN – KR2 031 74218,22%22,95%
TVP 11 516 36513,59%10,22%
TVP 21 696 19015,20%9,45%
Polsat1 661 61314,89%16,16%


Profil widowni reality-show

  ADH %AFF
PłećMężczyźni37,01%77
Kobiety62,99%122
Wiek 4-91,62%27
 10-153,20%47
16 - 192,80%50
20 - 245,07%64
25 - 2911,72%132
30 - 3412,02%145
35 - 398,75%119
40 - 447,86%123
45 - 498,03%117
50 - 5410,20%127
55 - 5910,96%141
6017,78%88
Wlk. miastaWieś26,97%69
< 50 tys.25,30%105
50-100 tys.10,16%118
100-200 tys.11,67%144
> 200 tys.25,90%129
ZawódTop management10,65%123
Pracownicy średniego szczebla22,92%153
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,61%108
Emeryci25,00%97
Inni19,82%65
WykształceniePodstawowe45,92%102
Średnie33,60%114
Wyższe15,67%125
Inne4,81%38


 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” wygrały z konkurencją; 35 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tysiak
hm... co do powtórek w soboty to coś mi sie nie zgadza bo jakoś w tamtym tygodniu była informacja na WM że w tym czasie liderem jest Polsat i "pamiętniki z wakacji" http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pamietniki-z-wakacji-poprawily-wyniki-polsatu-o-milion-widzow więc wynika z tego, że te 15 minut różnicy (kiedy kończą sie "Pamiętniki" a nadal trwają "Rewolucje") ciągnie średnią całego programu do góry
odpowiedź
User
Jedrekchef
Tylko oszołomy oglądają taki program ktorzy nie znają się na gotowaniu oraz nie mają pojecia o prowadzeniu knajpy jak i w polityce za kaczynskim tez wielu głosuje mimo że jest oszołomem
odpowiedź
User
l
Tzw ogladalnosc w miastach to nic innego jak biedna wiocha ktora wynajmuje mieszkania po pare osób i zjechała do Warszawy znalezc jakakolweik prace i tle na temeat tandety szmiry i badziewia o nazwie TVN
odpowiedź