SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” liderem w grupie komercyjnej. 24 mln zł z reklam

Trzynasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,07 mln widzów, o 150 tys. mniej niż nadawana rok wcześniej jedenasta seria produkcji. Reality-show dało TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,86 mln zł.

Magda Gessler Magda Gessler

„Kuchenne rewolucje 13” w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 18 lutego do 19 maja br. Właśnie zakończoną serię programu śledziło średnio 2,07 mln osób. Przełożyło się to na 15,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Magdy Gessler wyemitowany został 14 kwietnia. Zgromadził on przed telewizorami 2,29 mln widzów.

Widownia „Kuchennych rewolucji 13” odcinek po odcinku

Oglądalność odcinek po odcinku - dane dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

AMR

SHR %

2016-02-18

21:30:22

22:31:10

2 146 566

15,45%

1 218 237

20,95%

2016-02-25

21:29:39

22:27:18

2 288 582

16,63%

1 230 044

21,80%

2016-03-03

21:29:20

22:31:35

1 955 014

14,03%

1 129 118

19,34%

2016-03-10

21:30:04

22:29:10

2 113 999

15,32%

1 206 343

21,12%

2016-03-17

21:30:48

22:32:15

1 997 958

15,13%

1 123 918

21,02%

2016-03-24

21:30:04

22:27:12

1 835 145

13,10%

1 043 650

17,05%

2016-03-31

21:29:55

22:28:50

2 136 079

15,63%

1 234 743

21,27%

2016-04-07

21:30:30

22:29:29

1 980 440

14,76%

1 132 243

20,17%

2016-04-14

21:30:05

22:30:05

2 292 554

16,86%

1 303 394

23,84%

2016-04-21

21:31:13

22:27:22

2 016 689

15,16%

1 145 984

21,44%

2016-04-28

21:32:43

22:32:15

2 061 615

15,37%

1 115 062

20,08%

2016-05-05

21:29:58

22:28:30

2 251 196

16,49%

1 294 813

22,26%

2016-05-12

21:30:18

22:25:22

1 975 273

14,21%

1 103 843

18,83%

2016-05-19

21:30:52

22:24:37

1 924 453

13,82%

1 086 719

19,02%

Średnio:

2 071 446

15,14%

1 170 149

20,56%

W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie rok wcześniej jedenastego sezonu „Kuchenne rewolucje” straciły 150 tys. widzów, ale wzrósł udział produkcji w grupie komercyjnej. Wiosną 2015 roku program oglądało 2,22 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 15,83 proc. oraz 20,44 proc. udziału w rynku.

Zakończona właśnie seria reality-show miała również mniej widzów niż dwunasta, nadawana jesienią ub.r. Oglądało ją średnio 2,21 mln widzów, a udział TVN wyniósł odpowiednio 14,35 proc. i 16,69 proc.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 18,56 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 11,29 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 7,13 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

2 539 006

18,56%

602 236

10,58%

TVN - Kuchenne rewolucje 13

2 071 446

15,14%

1 170 149

20,56%

Polsat

1 544 523

11,29%

665 569

11,70%

TVP2

975 266

7,13%

514 889

9,05%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 23,86 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej dziewiąta seria przyniosła z reklam 22,33 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Produkcja notuje dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Łączna suma wyświetleń wszystkich odcinków z 13 sezonu programu Magdy Gessler do 19 maja br. wyniosła prawie 3 mln.

Dodajmy, że w kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” liderem w grupie komercyjnej. 24 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
No i besos. Ale uważam, że Geslerowa powinna dostać Piekielny Hotel i robić np 12 odcinków na wiosnę i Kuchenne Rewolucje na jesień. Jak na tyle sezonów to i tak ma bardzo dobre wyniki.
0 0
odpowiedź