298 nominacji w konkursie KTR 2020
W tegorocznej edycji konkursu kreatywności KTR o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń - o 111 więcej niż w ubiegłym roku. Jury przyznało 298 nominacji w czterech kategoriach głównych.
Do tegorocznej edycji konkursu KTR przystąpiło o 20 proc. więcej podmiotów zgłaszających niż w poprzedniej edycji.
- Na przekór pandemii i trudnościom w utrzymaniu kreatywnych inicjatyw w agencjach, które pracują przeważnie zdalnie, średni poziom prac tegorocznej edycji jest na tyle wysoki, że 298 nominacji należy traktować jako benchmarki na naszym rynku. Gratulujemy autorom i twórcom nominowanych prac. – podkreślił Maciej Waligóra, przewodniczący zarządu KTR.
Zgłoszenia były oceniane w 4 kategoriach: communication, design, craft i po raz pierwszy w nowej - technology.
Jury obradowało pod przewodnictwem: w kategorii communication – Katarzyna Sośnierz (LVOV) oraz Dawid Szczepaniak (VMLY&R); design – Bartek Walczuk (180heartbeats + Jung V.Matt), technology – Marcin Talarek (IRL); craft photography – Sylwia Rękawek-Michoń (Leo Burnett), craft lllustration – Marcin Sosiński (Mccann Worldgroup), craft audio video – Maciej Waligóra (DDB Warszawa).
Nagrody w Konkursie KTR zostaną ogłoszone 23 listopada br. podczas bezpłatnego wydarzenia online.
W ubiegłym roku jury konkursu KTR przyznało 25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród. Agencją roku zostało VMLY&R, a tytuł reklamodawcy roku otrzymało Ben&Jerry’s (Unilever). Papaya Films zdobyła tytuł domu produkcyjnego roku, Platige Image - studia posprodukcyjnego roku, a Muzk Management - studia projektowego roku.
Lista nominowanych w konkursie KTR 2020
Dołącz do dyskusji: 298 nominacji w konkursie KTR 2020