„Ksiądz” Wojciecha Smarzowskiego na ShowMax.com. Trwają rozmowy z innymi polskimi reżyserami
W środę, 22 marca, na serwisie VOD ShowMax będzie miała premierę nowa polska produkcja: etiuda filmowa Wojciecha Smarzowskiego pt. „Ksiądz”. W roli głównej wystąpił Arkadiusz Jakubik. W ten sposób serwis rozwija zapowiadaną współpracę z polskimi reżyserami.
Afrykański serwis zadebiutował na naszym rynku 15 lutego. Przez pierwszy tydzień dni po starcie zanotował więcej użytkowników i odsłon od polskiej wersji Netflixa.
Od początku Maciej Sojka, odpowiadający za rozwój serwisu w Polsce, zapowiadał, że od konkurencji będzie się on odróżniać nie tylko niską ceną, łatwością dostępu i możliwością ściągania filmów oraz seriali, lecz także tym, że będzie inwestował w polskie produkcje.
Patryk Vega wyprodukował już film reklamujący ShowMaxa z Ewanem McGregorem w roli głównej („Czerwony punkt”), serwis też zainwestował w serial komediowy autorstwa Roberta Górskiego – „Ucho Prezesa”. Teraz do oferty wchodzi „Ksiądz” - etiuda filmowa Wojciecha Smarzowskiego, przygotowana na użytek klientów korzystających z ShowMax. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie - podobnie jak „Czerwony punkt”, i ta produkcja ma być wykorzystywana do promowania usług serwisu.
W „Księdzu” widzowie mogą spodziewać się nawiązań do poprzednich produkcji tego reżysera - będzie to kryminał z elementami czarnego humoru. Za scenariusz i reżyserię odpowiada Wojciech Smarzowski. Za zdjęcia - Piotr Sobociński Jr. Scenografią zajął się Marek Warszewski. W filmie grają - poza Arkadiuszem Jakubikiem - Iwona Wszołkówna, Michał Gadomski, Robert Wabich, Sebastian Perdek, Marta Goc, Aleksandra Radwan, Filip Zalega i Izabela Miszta.
Serwis VOD filmem „Ksiądz” zaczyna nowy rozdział swojej działalności w Polsce. - Rozmawiamy już z kilkoma polskimi reżyserami na temat wyprodukowania ich filmów i są to zaawansowane rozmowy. Sądzimy, że rocznie będzie powstawało w ShowMaxie do 10 produkcji typowo polskich - mówi osoba z kręgów decyzyjnych firmy.
Za rozwój nowego serwisu VOD w Polsce odpowiada Maciej Sojka, który wprowadził na polski rynek platformę „n” i był przez lata odpowiedzialny za TVN24. Pracują z nim inni, znani w branży fachowcy. Za stronę finansową odpowiada Karol Depczyński (poprzednio m.in. ITI Neovision i T-Mobile). Ofertą programową opiekuje się Jerzy Dzięgielewski, (poprzednio m.in. Viacom, HBO Polska). Zaś marketingiem - Grzegorz Esz (poprzednio m.in. UPC Polska, Netia, Polska Telefonia Cyfrowa).
Z platformy ShowMax można korzystać przez 14 dni za darmo. Jeżeli użytkownik zdecyduje się na wykupienie abonamentu, będzie mógł powiązać z usługą pięć urządzeń. Płatności można dokonywać z pomocą kart debetowych i kredytowych, za pośrednictwem platformy płatniczej PayPal, ale jest też możliwość dopisania opłaty do rachunku za telefon. Umowę w tej sprawie ShowMax podpisał już z wszystkimi największymi operatorami sieci komórkowych.
Dołącz do dyskusji: „Ksiądz” Wojciecha Smarzowskiego na ShowMax.com. Trwają rozmowy z innymi polskimi reżyserami