Krzysztof Przykorski account directorem w Artegence
Krzysztof Przykorski objął stanowisko account directora w agencji interaktywnej Artegence. Poprzednio pracował w McCann Erickson.
Jako account director w Artegence Krzysztof Przykorski odpowiada za koordynację prac zespołu obsługi klienta i rozwój relacji z klientami. Przez ostatnie dwa lata zajmował takie samo stanowisko w agencji McCann Erickson, gdzie kierował projektami realizowanymi m.in. dla Microsoftu, Nestlé Polska, General Motors i Mastercard.
Wcześniej przez pięć lat Przykorski był związany z agencją brandingową Lothar Böhm, w której odpowiadał m.in. za obsługę kluczowych klientów w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Natomiast w latach 1998–2003 pracował w Leo Burnett Warszawa.
Agencje interaktywne
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Przykorski account directorem w Artegence